onsdag 29 maj 2013

SKA VI ÄGA VARANDRA INATT

Ibland måste man börja uppskatta det man har. För man har mycket mer än vad man tror, man äger så mycket. Jag skriver en liten lista tänkte jag. 

VAD JAG HAR:
En familj
En massa fina vänner
Allra bästa vänner
En gitarr
Ett hus och ett eget rum
En mobil
Hår
För mycket kläder
Mat
Pengar (så att det precis räcker)
Erfarenheter
En skola att gå till
En fungerade hjärna
En fin kropp
En dator
Joggingskor
Spotify premium
Idoler att se upp till
Två underbara systrar
En flaska vin
Converse, både gamla och nya
En brevvän i Dalarna
Ett hook-up i Holland
En vän i USA och en i England
Massa bilder
En kamera
Leder som funkar som de ska
Bra hörsel och syn
Ett bra land att bo i
Minnen
Bra självförtroende
Böcker att läsa
En sommar framför mig

Vad jag inte har skriver jag nån annan gång, kanske när jag inte är så glad. Jag mår så bra nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar